Isnin, 7 Mei 2012

INTERNATIONAL BOOK FAIR

Alhamdulillah..akhirnya hasrat nak membeli buku tercapai jua walaupun terpaksa korek fulus skek hehehhhe.. terima kasih kepada kawan-kawan kerana sudi menemani ku untuk ke sana.. best2.. first step masuk ke sport car.. yang bagian kete ni nnti aku citer di lain page sebab aku nk citer pasal buku duluuu.. buku yang penting nih, hehehhe...

Abdul Latip Talib
Masuk ke hall, Booth pertama yang nak tuju semestinya PTS tp x tau laa mane area.. so aku masuk jee n terjumpa booth Syabab Media n jumpa plak si yahya so aku tanye dia je la mane booth tu n kate nye di level 1. Dengan bangganya aku pun menuju laaa ke sana. Dalam otak just pikir klu jumpa ngan Penulis yang aku sukai iaitu Abdul Latip Talip. Boleh dikatakan hampir 90% hasil tulisan beliau aku beli. X caye mai la tgk kat rak dalam bilik aku ni.

Taranggg, inilah beliauuu. Walaupun bagi korang yang x tau pape pasal dia memang x der excited untuk mengenali nya tapi aku sebaliknya. Aku cukup suka pada beliau kerana klu korang bace hasil tulisan beliau memang dapat merasakan aura daripada setiap tokoh yang dikarang.

Nasib menyebelahi aku sebab mase g kat booth PTS mmg beliau ada. Sempat sembang dengan beliau mengenai buku terbaru yang bertajuk "Mustafa Kamal Ataturk". Aku penah membaca artikel mengenai Mustafa Kamal ni. Dia bukanlah seorang yang menegakkan Institusi Islam sebaliknya penegak Agenda Barat. Aku pun nk tau jugak detail tentang Mustafa kamal ni. Tunggu aku bace dulu la baru leh komen lebih-lebih. Nantikan salah pulak tafsirnya.

Ni la buku yang aku beli td tp ader sbijik lg, tajuk pe ntah..
Tapi yang frustnyaa, x sempat nk minta sign kat buku yang aku beli nihh.. Hilang da beliau, g rehat kot.. Tercari2  & tertunggu la jgak kot2 la beliau muncul namun tetap xder.


cenderamata dr PTS
5 Bijik gak la aku sambar buku kat Booth PTS td dengan harapan setinggi bukit dapatlah sign dr penulis tp nk wat camana sempat bertentang mata je kuikuikui.  Sebijik buku lagi cik ct pinjam Diva Duyong kot.. lupo lak tajuknyee, karangan Ain MAisarah. Novelis buku2 remaja. Sangat funky...

Dah abis booth PTS, aku ke Booth Karangkraf. Lama jugak duk situ. Lepak membaca pelbagai jenis buku.. klu lepak saje xpe, ni sorang 'berperangai'. hahahaha Mastermind nye cik siti laaaaaaa... aduyaii.. Merabangnye tak kira dimana.

Ramai la orang membeli disaat-saat akhir ni. Kekadang orang saje datang last minit sebab nk % lebih. buku aku td dapat la kess 25%. lepas jugak sbijik buku free. Da puas melilau ke kawasan buku tibalah masanya tuk pulang. Da nak balik tu. alang-alang lalu di kawasan Motorsport teruh singgah laaa.. Page motorsport akan aku uplok gambonyee tap bukan dlm citer ni.. Citer seterusnyaaa laaaa...

Terima kasih pada Mr.Cefiro kerana sudi menjadi pengiring sejati. Luv u & tak lupa pada Mr. & Mrs Maun yee.. Tenkui too. 

I'm Very Hepi.....


* Gambar Abdul Latip Talib copy dari website.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan