Rabu, 23 Mei 2012

UIk.. Kesempatan yang rajin utk aku coret-coret disini.. Sebenarnya tujuan asal nak menaip ni disebab aku da abis bace buku Novel Remaja yang bertajuk Cinderellah vs Repunzellah. Klakor & dongeng kan cite nyee.. Objektif citer mesti tau kan berdasarkan tajuk tapi ape yang lainnya jalan citer yang sungguh begitu tak tercapai akal untuk difikirkan hahhaa.. sungguh merehatkan otak.

baru abis bace nih..
Novel ni memang khas utk remaja sahaja bukan 'remaja'  cam aku ni.. tetapi saje beli cam happening je citer, x berat jz easy reading jee.. ader sbijik lagi. rasanya bertajuk Duyung SiDiva & Si Tanggang. Mase tengah pilih buku untuk dibeli  saje belek2 buku ni, mase bace skit2 dah buat aku gelakk teruss rembat laa.. Citer muda pe de heran bukan mahal pun harganya, hanya rm17 jee tu pun sebab dapat less 20% lagi.. Tapi buku si duyung tu ader ngan kawan aku iaitu Cik Siti. Dikomennya buku aku tu katernya x sedap, x kena jiwa.. memang la x sedap sebab buku tuk dibace bukan tuk dimakan. hahahha..

Si minah tu hanya bace novel je semata-mata, dok pandai lasum nok komtemporarikan bahan bacaan.. (sedak ngutuk nih) wkakkkakka ala bukan diye bace pun blog aku ni .. wakakkaka nasib ko ler mek ti klu ko bace tulisan aku ni. Majalah Apo! bace pulakkk walaupun lg meraban tp klakor laa.. name pun kartun..

Tengah sunyi menaip ni, dikejutkan pulak ngan jiran sebelah yang merupakan penyokong bola sepak.. terkejut angsa aku dibuatnyeee.. mcm ye sorang tengok.. akupun tengok laaa .. whhahha yang akhirnya ganu kalah 2-3 di tangan kelate.. huhuhu dokpe la adop rezki tu..

Berbalik kepada citer bukuu.. aku mau teruskan misi seterusnyaa dengan membace buku lain lok.. bnyok lgi buku atas rak yang masih menunggu untuk dibacee.. sekian la utk malam ni.. mau kuor cari makanan japs.. hehhee 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan