Rabu, 9 Mei 2012

KETIKA PALE OTAK DI SELAPUTI SARANG LABAH2..

waaaa aku macam tensen tahap gaban je nihh.. balik jee kejeee penat2, ader pulakk mende yang menambahkan lagi kepenatan otak aku. Gaban punye orang..  Jalan citenye gini; One upon a time.. eh eh silap.. ptg tadi time aku balik koje, aku teruh ke ampaian tuk angkat jemuran. Sedang aku bertungkus lumus mengumpul jemuran (segerombolan tudung & sehelai tshirt) tetiba aku perasan 1 harta aku ilang. cam terkejut jee.. cuma cari sekitar kawasan. Tapi xkan la jatuh sebab aku kepit guna penyepit baju..

Sah-sah memang dicuri. terlebih ajar punye penyamun..! main kasor upenyee ngko ek.. sialang btul.. korang ingat aku punye tu free kee.. beli tau takkk.. bukan beli pakai kupon. aku pakai duit laa..!

Comey pulak tengok penyamun sebelah nie hahahhaha.. aduyaii.. xde mende lain ke  ko nak amikk.. Menggelabah jugak mase mula sedor  tentang kehilangan  harta karun tuuu.. Bedebah punye orang.. agak-agak sape laa punye keje ni. nak kate bdak2 tu x munasabah sebab sebelum ni penah je jemur kat luor tapi xder yang hilang. agaknye pekerja kontrak kat depan umah ni kot sebab diorang selalu berehat kat sebelah ampaian tu. Kat ampaian tu ader meja n kerusi. Berkenan la tu.. nyampah tul. 

Bukan la nak tuduh tapi tu la macam nak tuduh gak walaupun xde bukti kukuh. Lepas ni malas aku nak wat cam baik jee.. malas aku nk senyum-senyum hormat lagi.. lantak la ko..

yang benar,

aku yang tengah bengang...!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan