Isnin, 4 Julai 2011

MyGajet

Laptop ACER, Kamera Nikon D3100 & ViVitar,



 Pendrive, Estenal Disk, Nokia E5, Nokia 2680s
Untuk tahun 2011 ni aku telah menambah 1 lagi gajet iaitu NIKON D3100 pada pertengahan Mei lalu. Kesemua ni amat penting bagi aku sbb segala benda berbentuk maklumat dlm nie la samada rahsia @ x rahsia. Aku x sxanggup kehilangan harta dunia aku nie.. bkn senang nak dpt. Dalam gambar tu ader something missing iaitu Kamera samsung aku. Ntah kemana hilangnya aku pun x pasti. Kalu ader sesape yang pinjam @ terambik mahupun sebaliknya minta dipulangkan. Dalam tu ader gambar jugak.

Aku sayang kat kamera tuh.Samsung tu dah bersama-sama dengan aku sejak Julai 2008. Awal Mei 2011 hilang. hampir 3 tahun  & pelbagai ragam dirakam samada pahit @ manis dengan samsung tu..Harga samsung mase aku beli tu rm450 tp skarang dah jatuh harga. dengan rm450 bleh dpt lagi canggih. Kes hilang samsung tuh la aku beli NIKON nie, lagipun aku bukan snap snup ragam aku serta sesape je tp  dengan samsung tu jgak laa semua produk DHATIKU, RD BEAUTY & MUASSASAH DARUL FUQAHA tersebar didada-dada akhbar, media cetak mahupun media elektronik seperti HARIAN METRO, SINAR HARIAN, HARAKAH , SIASAH, MINGGUAN WANITA, MUSLIMAH, WEBSITE serta sebarang hebaran spt flyer & bunting. heheheeh ader la jugak manfaatnya..

Harap2 kali ni sudoh2 la ilang. Aku pun penoh ilang Skuter Suzuki VS150 (Silver) 4 tahun lepas, baru pakai 2 bulan lebih, hampeh tul pencuri. mmg dah planning awl2 nak curi. punya la motor kriss baru beratur kat parking, skuter aku yang kat tengah tu jugak dikebasnya.. Hilang pulok dibulan kelahiran aku. hampeh tul.Tulah kna ambik iktibar. kena doa sokmo dijauhkan dari perkara2 sebegini. Bersyukur atas rezeki yangd iperoleh, redha dengan setiap apa yang bukan menjadi hak kita sbb sume itu adalah ketentuanNya.Subhanallah Walhamdulillah Walaailahailallah Allahu Akbar...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan