Ahad, 3 Julai 2011

Cerita Kek

Kek Birdey Aku 24 Mei
Tahun ni kami bertiga mempunyai kek sempena kelahiran kami. Sebelum ni xder la excited nak kek, Maklumla aku bukannya raikan sgt birdey2 ni, ni pun Bos yang sponsor kek. Tak terniat pun nak beli tp ntah camana tp tu la da rezeki so terima dengan redha jee. Sekalung terima kasih buat Bos serta kaum kerabatnya. Moga sentiasa dilimpahi rahmat serta dimurahklan rezeki. thank a lot jugak pada rakan dari segenap usia & tempat sbb sudi wish birdey aku kat FB.

Disertakan juga Kek my kazen iaitu kak tie & Liza. Masing-masing mempunyai memori dengan kek tersebut.  Begitu manis jika di flash back kembali. Hope semua hepi & sentiasa bersyukur dengan ape yang dimiliki hari ni. Kalu dulu2, waktu kecik2 x penah merasa pun kek2 ni, apetah lagi nak raikan. Dulu  hidup susah la jgak. Adik bradik tengah membsar & bersekolah so perbelanjaan terhad. hanya keprluan bkan kehendak. Aku juga bersyukur dengan dengan aku yang aku serta keluarga miliki hari ini

Kek Liza 29 Jun

Kek Kak tie 5 Jan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan