Khamis, 14 Julai 2011

Cuti-Cuti Malaysia...

Awal bulan ni tetiba ader on the spot g bercuti, best walau sehari. gi with my kazen2.. x tau la sape yg mastermindnya tp ada lah dikalangan kami. Actually destinasi ni dah lame plan cumanya x berjaya aproved jeee heeehehehe.. nebes tul.. Ni kali ke 2 aku g kat tmpat ni.. sungguh menakutkan & memeningkan kepala otak aku tp aku x tgk punnn laluan tuu ... hahahahahhahahha.. best2..

wit my kazen; liza sedang melalui saat2 menunggu. pose poyozz..
Ader cerita disebalik bunga beso gedabak tuhh



3 warganegara Lebanon, so friendly
Bunga tu diberi oleh girl yg pakai baju cerah, kesnya aku snap gambo tu secara curi so bile dia perasan aku cover la kater very nice. then dia trus bagi bungan tu dkt aku tanpa berfikir panjang. 2 orang girl yg depan tu baru first time datang KL. Yang baju hitam dibelakang nama dia Nadia, dia tu belajar kat sini n tnggal dkt bukit kiara. budak pompuan yg dpn tu anak dia.. tu la kisahnyaaa..

Waktu ni tetiba aku rasa nak menulis sikit kat blog aku ni. Actually aku not very well la. i pun x sure sbb pe tp x sedap badan laa. Nak kate demam teruk tu tak tapi batuk, selsema & panas lak badan ni haa.. Ilham rajin tu datang so layan je la jari jemari ni.. Actually gak aku risau ni tentang kakak aku yang x bersalin2 lagi. masuk hari ni 14 July dah 10 hari dari due datenya. katenya hari ini memamg dia kena g hospital lah. Kesimpulannya memang bersalin paksa la gayanya niee.. Ermm.. aku ni sian gak kat mother aku tuhhh.. dah 2 minggu tersadai sana. Dia tu rindu sangat kat kg tercinta. Ye la mane tak rindu dekat kampung tercinta banyak la bendanya nk buat. sapu sampah sarap, bakar sampai.. ader jee kejenyaa. kat Johor banyak rehat jd x elok pulak stamina dia, orang yang aktif bergerak bila ader masanya  banyak rehat gitu la jadinyaa... harap2 cepat la kuar wahai baby......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan