Isnin, 13 Februari 2012

SISIPAN MEMORI

Dah lama x menulis pape kat ruangan ni.. ermmm rasa cam banyak sgt nak menulis berebut2 perkara dlm paler otak nk taip nie.. setakat pertengahan bulan kedua ditahun baru ni, terlalu banyak perkara yang berlaku ke atas diriku samada pahit mahupun manis. Menjadi lumrah hidup di mana  setiap perkara yang dilalui sedikit sebanyak merubah corak kehidupan harian mahupun sebaliknya.

Semenjak di awal tahun lagi sudah menampakkan perubahan pada kerjaya dan juga 'life' aku.. Sume ini seperti memberi sedikit kejutan pada diri aku. Setiap perkara yang berlaku sangat membuatkan aku lebih berhati-hati pada sekeliling contoh dalam menilai kehidupan. Tapi aapakan daya aku hanya lah manusia biasa yang bisa merasai pelbagai pergolakan perasaan. Oleh itu aku hanya mengambil jalan 'berlapang dada' adalah yang terbaik.

Paling menyeronokkan aku kerap meluangkan masa hujung minggu bersama rakan-rakan yang dahulunya  jarang utk kami melakukan pelbagai aktiviti bersama. Tahun ini juga aku berhasrat untuk banyak luangkan masa untuk diri sendiri bersama rakan, serta saudara mara. Bila dah seronok pasti lebih relaks sikit hehehe...

Bila difikirkan balik ada satu perkara yang membuatkan permulaan 2012 yang cukup pelik bagi aku.. Sangat memberi impak yang sangat besar. Perkara ape tuh biarlah menjadi rahsia sebab jika disebarkan, aku yakin ia cukup melukakan hati seseorang yang tidak bersalah.. Namun sehingga detik ini, aku tidak pernah bisa melupakannya memandangkan ia memberi impak terhadap perilaku serta tutur bicaraku.. so damn!..

Apa yang aku harapkan setiap detik lalu menjadikan aku lebih matang untuk melalui detik akan datang. Ku mengharapkan setiap langkahku diringi rahmat oleh yang Esa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan