Rabu, 17 Ogos 2011

KERINDUAN MENJELMA


Lame x menulis blog nie, nak kate x sempat tu xder laa.. cuma mood nk type n letih tu telah mengusai diri so x leh buat pape lah. 11 Ogos lalu, alhamdulillah aku nak sesuatu & salah satu kehendak impian ku selama ini. Ini juga merupakan kemuncak serta hasil dari titik peluhku mencari rezeki di bumi Selangor ni. Syukur atas Nikmat serta limpah kurnia dr yang Esa.

Pantasnya masa berlalu, tanpa sedar kita berada dipertengahan Ramadhan yang sangat mulia. Cukup sempurnakah amalanku..? Jika nak dibandingkan memang tiada yang sempurna akan tetapi tetap bersusaha untuk ke arah itu. Ramadhan kali ini juga aku berhasrat untuk khatam Al-Quran & setakat ini  bau JUz 13 tp campur dengan yang sebelum pose hehehehee...khatam kali ni ader fght dengan anak buah gak. klu x smpat khatam ni malu beso ni hehehe..

Papepun biasa lah aku tetap mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna. Macam lirik lagu Man Bai & Raihan - Mengharap Ramadhan. Hari ni ader berbuka di luar dengan geng2 warisan. Ader jemputan rasanya di Restoran milik Datuk Sarip Jajang; bekas ADUN Bangi rasanya. alhamdulillah syukur depa x lupakan kami, that mean kelompok warisan.

Tahun ni beraya sakan skit, bukan sakan pe, sakan berjalan2 ke umah kwn laa.. abih umah la aku pegi. Maklumlah tahun ader transport sendiri. Tahun lepas sakan sikit je sbb pakai kete kakak. Apepun akuk sangat bersyukur dengan limpah kurnia rzeki kepadaku. Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan