Sabtu, 27 Januari 2018

MYSECRET COLLAGEN; Collagen+fiber+Oats

Mysecret Collagen berkhAsiat memberikan Kebaikan kepada tubuh badan di samping menambahkan kesegaran tebaik.



Khasiat; 
* Membekalkan Tenaga Maksima Untuk Bekerja.
* Menghilangkan Kepenatan Dan Lenguh Sendi.
* Membantu Melawaskan Pembuangan Air Besar.
* Meringankan Tubuh Badan.
* Membantu Diet Seimbang dan Cepat MengenyangkAn.

Bahan-bahan:
Kolagen Marin, Fiber, Oats ( cereal fiber ), Susu Kambing, Multi Vitamin, Psyllium Husk ( Plantago Ovata ), Ekstrak Teh Hijau, Ekstrak Goji, Ekstrak Biji Apricot, Ekstrak Tamar, Ekstrak Delima, Serbuk Madu, Ekstrak Mahkota Dewa, Applephenon ( Ekstrak Epal ), Garam Bukit.

OATS: aDalah makan yang terbaik untuk semua peringkat umur dAn mengandungi banyak kalsium, Protien, magnasium, zat besi, kuprum, vitamin E dan fitokimia yang membantu menentang penyakit. Pakar menekan keberkesanan OAT sebagai rumusan paling semulajadi untuk menjaga kesihatan. Antaranya mencegah penyakit jantung, membantu penghadaman dan buasir.

TEH HIJAU: Bentindak sebagai antikanser terutama kanser payudara. Selain itu, teh hijau juga boleh membantu mengawasi tekaan darah tinggi.  Membantu mengawal paras gula, darah, menguatkan sistem imuniti badan, menurunkan paras kolesterol dan menggalakkan prmbakaran lemak.

BIJI APRIKOT: Merupakan bahan makanan yang paling kaya dengan vitamin B17. Vitamin ini befungsi  untuk membunuh sel-sel kanser. Selain itu juga,biji aprikot dipercayai mempunyai khasiat sebagai anti 
Penuaan, meningkatkan sistem imuniti serta mengurangkan jerawat dan bintik hitam pada wajah. Malahan biji aprikot juga diyakini dapat membantu menangani masalah dalaman wanita dan melancarkan haid.

KOLAGEN: Berfungsi membentuk kulit gebu, anjal dan bersinar. menggunakan kolagen marin yang 100% halal. kolagen merupakan struktur protien yang membentuk 85% kulit, otot dan jaringan penghubung. Ia berfungsi sebagai perekat dalam badan dan memberikan sokongAn kepada struktur badan, melindungi dan menyokong tisu-tisu lembut serta menyambungkannya dengan tulang badan. Justeru, makanan tambahan yang mengandungi kolagen diperlukan untuk menjaga keanjalan dan ketegangan kulit.

HARGA:
WM: RM130
B&S: $50
15sachet

Dapatkan sekarang selagi stok masih ada!!!

SMS/ WASSAP : 0193898142 / 0133831236 ( Pn. Liza )

Bayaran boleh dimasukkan ke akaun dibawah:-


SMS/WHATSAPP Maklumat bayaran, Nama, Alamat, Produk yang dipesan untuk proses pengHantaran produk. 

Penghantaran dibuat melalui :-



Minuman KesihAtan Berasaskan Herba Terpilih Adunan Pengilangan Halalan Toyyiba untuk Kesihatan Fizikal & Spiritual.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan