Rabu, 17 Oktober 2012

Cerita Hari Ini

Dari Kiri: Awie, Yie, Aku, Zira

salam...

ermm.. lamenyee x catat pape kat laman blog niee.. bz sgt kot.. letih lg.. bercampur baur la sume agaknye..banyak faktor yang mendorong kearah x coret mencoret nih..

Rasenye da beberapa malam duk belek ke blog tp haramm x post pe satu pun.. hahaha.. buat pe ntoh..malam ni dapat feel skit sbb lepas belek album2 lame ni.. album mase kecik2 dulu.. kiut gak aku upenye mase kecik.. bkan la nk memperasankan diri tp hakikatnye g2 laa.,, kan kan btul x..? jgn maree..

Best kan jd kanak-kanak.. xyah nk pk masalah  idup. Kanak-kanak kan kuat daya imiginasi that why la mcm2 yag org dewasa kate x masuk pun ader tp bg kanak-kanak, semua itu adalah sungguh menyeronokkkan.

Tapi tu la org dewasa ade perkara yang menggembirakan juga. Suka dan duka tu macam seimbang je. Kalu x de duka x boley juga sbb dengan adenye duka ini, akan lebih membuatkan seseorang menjadi lebih matang, lebih berhati-hati terhadap sekeliling & lebih berusaha untuk ke arah yang lebih baik. Adernye suka akan menambahkan lagi kemanisan serta keceriaan hidup sesesorang.
Aku & k Ngoh

Macam pengalaman hidup aku selama 28thun yang masih diberi ruang bernafas olehNya. Pelbagai suke dan suke sepanjang meniti usia. Kekadang klu nk ikutkan hati rasanye x tahu la jd ape tp sebab fikir panjang & waras, alhamdulillah perjalanan hidup lebih rs positif walau hakikat kelihatan seolah2 hipokrik pada keadaan.

Tapi ape yang menjadi objektif utama, aku tidak suke & tak ingin bermasam muka dengan sesiapa. Mengalah mungkin adalah lebih baik tp kadangkala kelihatan seolah lebih memberi ruang kepada orang lain memandang rendah dengan kesabaran kita.Namun aku lebih optimis dengan segala keputusan yang aku buat.

Ermm.. banyak pulakkk bebelnye nih.. Ni gambar-gambar aku empat beradik.. ader lgi 3 tp 3 lagi tu zon moden sikit.. Gambar  yang eblah kanan ni aku ngan k ngah. Muka adik yang bongsu sejibikkk muka k ngoh. aku ?ntahh la.. same ngan sape pun aku x sure.. hohoho..

Wokeh malam sudah semakin larut.. so i have go now bcoz that a good time to sleep. Mlm ni aku sedikit headache sebab kena hujan sikit siang td.. Batuk pun macam masih bersisa lagi nie. Orait stop dulu n sampai jumpa...

*Miss my Ceffy too hhehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan