Khamis, 12 Julai 2012

salam..

hari ni aku x g keje lagi bukan monteng ke pee tp dapat MC dari Doktor sudaaa.. x sehak lagi nihh.. Pagi pinggang kiri da meragam sampai ke pinggang  belakang. Mula2 ingat nak datang lambat jee tp memandangkan keadaan yang tidak begitu mengizinkan untuk aku bekerja so aku decide g klinik je laaa.. my kazen yang tulung hantorkan..

Cam biasa laa, doktor sahkan aku kena cam penyakit yang lepas2.. maksuhnyee.. 2 tahun lepas pernah kena kot,, aku pun x ingat bile tarikh betulnye tp yang pasti aku g chek up kat hospital Serdang. tapi yang best masuk dlm bilik ultrasound, ala cam chek ibu mengandung tu tuk scan baby. hahahha aku ni nk scan pe nyee. scan rahim je leee.. tu je yang nampakkk.. 

Hingga ke time skarang, aku sedikit bertenaga laa untuk meneruskan kerja esok. harap sehak sokmo la aku nie. x der sakitnyee.. ermm ok laa malas da nk type bebanyakkk.. time to sleep n sesambil layan movi skitttt...

Note: Cefiro x msg pownn.. uwaaaaaaaaaaaaa 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan